7 April 2014

Hannibal reloaded

Fetelor, acum ceva timp, v-am povestit pe scurt despre experienta mea in proiectul in care am fost implicata de Diva Hair si AXN Romania. A fost o experienta minunata si ma bucur sa vad ca pozele au iesit atat de bine. Voi ce parere aveti? Stiu ca nu sunt acele poze cu care v-am obisnuit insa a fost o provocare care ne-a dat putin batai de cap tuturor insa nu am putut sa o refuzam. In plus, oamenii cu care am colaborat au fost minunati si am fost o echipa pe cinste, am combinat munca si distractia, pe care le-am incheiat cu un pahar de vin rosu si cu multe amintiri placute ♥

De asemenea incepand din aceasta seara veti putea urmari sezonul 2 al serialului pe AXN, asa ca pentru toti fanii acestuia, banuiesc ca este o veste extrem de buna, nu? :D

Sper sa va placa :D
Kisses, Manuella ♥

P.S.: nu uitati sa ma urmariti pe Instagram si Facebook pentru a sta la curent cu toate noutatile!!

Bloggers: Me, OZ style, Sweet as Paprika
Hair and make-up: Beauty District 
Tinute: Iris Serban 
Foto: Mihnea Ratte Photography
Locatie: Grand Cafe Van Gogh/ Sala Tulp
Un proiect AXN-Romania








2 comments:

  1. Wow...so cute!!! Toate sunteti super,iar de rochii nu mai zic...awesome :D

    ReplyDelete
  2. Super!! Despre ce serial e vorba? :D

    http://diana.doubleweb.ro/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)