25 September 2014

Videt Giveaway: Castiga o pereche de lentine colorate



Buna fetelor! Asa cum v-am mentionat si pe facebook am pregatit pentru voi un nou concurs, de data aceasta in colaborare cu Videt. Mai exact, o pereche de lentile colorate care, daca aveti nevoie vin si in varianta cu dioptrii :D

Eu am ales varianta Sterling Grey care desi in poze pare extrem de puternica si de intensa, mie imi par extrem de naturale cand le port ♥ De fapt au o tenta usor albastra si poate stiti deja cliseul : Blonda cu ochii albastrii... Ei bine pentru o persoana care este satena cu ochii caprui, macar o data, sau de mai multe ori in viata sa traiasca aceasta experienta :))

Ca sa nu mai lungim suspansul, va las cu regulile extrem de simple:
1. Like paginii de Facebook Manuella from Let`s talk about fashion
3. Intra AICI pentru a alege culoarea preferata pe care o vei mentiona pe blog impreuna cu motivul alegerii facute :D 

Castigatoarea o sa fie anuntata pe data de 22 Octombrie. Multa bafta tuturor ♥

Pana atunci va mai las si cu filmuletul de prezentare in varianta mai lunga pe care m-am chinuit ceva sa il pun si pentru asta se datoreaza si mica intarziere a postarii ( trebuia sa fie gata de ieri, pls don`t judge :)) )


Kisses, Manuella

50 comments:

  1. Buna.Eu am ales culoarea brilliant blue pentru ca sunt curioasa cum i-ar sta unei fete brunete cu ochi albastri <3
    http://www.videt.ro/lentile-de-contact/cibavision-alcon-air-optix-colors/p229#/culoare-brilliant_blue

    ReplyDelete
  2. Heya.. am ales nunta Pure Hazel pentru ca am mai avut-o si-mi place...este subtila si in acelasi timp altfel.
    http://www.videt.ro/lentile-de-contact/cibavision-alcon-air-optix-colors/p229
    Multumesc!

    ReplyDelete
  3. Eu am ales nuanta 'Gemstone Green'.Motivul este simplu...doresc o schimbare si cred ca aceasta alegere este una potrivita:)!

    ReplyDelete
  4. Gemstone Green e preferata mea <3
    Intotdeauna mi-am dorit sa am ochii verzi ca ai mamei :D

    ReplyDelete
  5. Scumpa de tine. ce draguta esti.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  6. Eu as purta Gray: http://www.videt.ro/lentile-de-contact/cibavision-alcon-air-optix-colors/p229#/culoare-gray si le-as folosi peste ochi caprui. Am vazut ca la tine sterling grey se vad foarte naturale, iar culoarea irisului meu este asemanatoarea cu a ta :) Cred ca mi s-ar potrivi tenului si parului foarte bine si as putea incerca si cateva machiaje smokey intense fara sa mi se para ca imi intuneca prea tare fata. Multumim pentru concurs!!!

    ReplyDelete
  7. Buna!

    Eu am ales nuanta Gray care cred ca s-ar potrivi parului meu roscat-blond ;).
    Si in plus, ar fi o schimbare notabila fata de ochii mei caprui.
    Multumesc!

    ReplyDelete
  8. Eu aș alege Gemstone Green. Am mai avut nuanța asta și mi-a plăcut tare mult.
    Nu aș zice nu nici la Gray. :))

    ReplyDelete
  9. Am ales nuanta "Brown",mi se pare foarte natural,desi am ochii caprui.Am mai folosit lentile de genul pe ochii mei caprui si imi place tare mult cum se vede

    ReplyDelete
  10. Gemstone Green claaar, because I've always dreamed of green eyes <3

    ReplyDelete
  11. Beautiful top!
    www.DressesandDenim.com

    ReplyDelete
  12. Brilliant Blue deoarece iubesc aceasta culoare in general si pentru ca mi-as dorii sa am culoarea ochilor in aceasta minunata culoare .

    ReplyDelete
  13. Gemstone Green as alege, mi-am dorit ochi verzi si patrunzatori dintotdeauna :D

    ReplyDelete
  14. Eu as purta " Sterling Grey", deoarece din totdeauna mi-am dorit sa am culoarea ochilor intr-o nuanta de albastru. Tatal meu are culoarea ochilor "blue ciel" si pur si simplu ma fascineaza...

    ReplyDelete
  15. Inca de cand eram mica si visul meu era sa fiu blonda cu ochii albastri. Blonda m-am facut intre timp asa ca tot ce imi mai lipseste pentru a ajunge la rezultatul dorit este o pereche de lentile hipnotizante albastre. De aceea as alege nuanta Sterling Grey :D

    ReplyDelete
  16. Buna, as alege nuanta Brown…imi place mult si cred ca se potriveste cu nuanta tenului si a parului meu :)

    ReplyDelete
  17. Suuuper concurs:D eu am ales perechea de lentile gemstone green pentru ca imi doresc dintotdeauna ochii verzi...si cred ca m-ar completa perfect, avand in vedere ca am ochii caprui-verzi...te pup:*

    ReplyDelete
  18. Aleg Brilliant Blue. Cand eram mai mica aveam ochii albastri dar in timp au devenit verzi. Imi placeau mai mult albastri.

    ReplyDelete
  19. Am ochii verzi, insa as dori sa incerc varianta Brown, pentru ca mereu am apreciat persoanele ce au aceasta culoare a ochilor.
    Nu stiu daca mi se potriveste aceasta nuanta, insa merita incercat:)

    ReplyDelete
  20. Buna,

    Am purtat vreo 3 ani Sterling Gray si mi-a placut foarte tare culoarea, insa acum as incerca Gemstone Green: http://www.videt.ro/lentile-de-contact/cibavision-alcon-air-optix-colors/p229#/culoare-gemstone_green.

    ReplyDelete
  21. Gemstone Green este o culoare incantatoare, exact pe placul meu, deoarece vreau sa vad cum mi-ar sta cu ochii verzi....si dupa cum imi dau seama multe fete isi doresc acest lucru.
    Verdele este o culoare foarte frumoasa.

    ReplyDelete
  22. MI AR PLACEA Gemstone Green PT CA ADOR VERDELE, NATURA, IARBA, PRIMAVARA ETC.. SI MEREU MI AM DORIT O ALTA CULOARE A OCHILOR DECAT CEA CAPRUI :P

    ReplyDelete
  23. Mi-ar placea Sterling Gray ! De mica mi-am dorit sa am ochii albastri.. sau o culoare care sa duca cu gandul la albastru.. Ador aceasta culoare si tot ce tine de ea.. cerul, marea.. sunt cele mai deosebite lucruri pe acest pamant ! Multumim de concurs pupici .

    ReplyDelete
  24. As alege Gemstone Green, mereu am avut o slabiciune pt ochii verzi <3

    ReplyDelete
  25. Aleg "Blue". Mereu mi-au plăcut ochii albaștrii :)

    ReplyDelete
  26. mereu mi-am dorit o alta nuanta a irisului iar Gemstone Green pare alegerea perfecta pentru mine, avand tenul si pielea deschise la culoare.. ;)

    ReplyDelete
  27. As alege Gemstone Green - mereu mi-am dorit ochi verzi!

    ReplyDelete
  28. Gemstone Green (cu dioptrii) si un machiaj in culori naturale

    ReplyDelete
  29. Buna Manuella!In primul rand tin sa te felicit pt munca si efortul depus de-a lungul timpului,felicitarii pentru articole si pt tot ceea ce faci!
    Am ales nuanta Brilliant Blue http://www.videt.ro/lentile-de-contact/cibavision-alcon-air-optix-colors/p229#/culoare-brilliant_blue,deoarece imi place aceasta culoare,si este intr-un ton natural,si ca sa fiu sincer,imi doream demult o pereche de lentile,dar nu mi-a permis buzunarul,si as vrea sa incerc!
    Zi frumoasa!

    ReplyDelete
  30. Eu una as alege Gemstone Green, intrucat mi-am dorit mereu sa am ochii verzi si de cand ma stiu am fost geloasa pe posesorii de ochi verzi, indeosebi pe prietenul meu :D

    ReplyDelete
  31. Crisstina Nicoleta8 October 2014 at 12:48

    Eu una as alege Gemstone Green, nu sunt sigura dak mi s-ar potrivi dar imi plac schimbarile si as pune in valoare aceasta culoare cu make-up- ul adecvat :)

    ReplyDelete
  32. Dumitru Ioana Simina11 October 2014 at 07:12

    Hmm...eu as incerca Gemstone Green, brunette & green eyes sounds pretty good to me :D

    ReplyDelete
  33. Am ochii caprui si mi-ar placea mult sa vad cum mi-ar sta cu o alta culoare...poate Gemstone Green, who knows? :D

    ReplyDelete
  34. Eu vreau Gemstone Green, mereu mi au placut ochii verzi <3

    ReplyDelete
  35. Si eu as incerca tot Gemstone green, am ochii intre verde si albastru si ar fi frumos de incercat o astfel de schimbare. Thx!

    ReplyDelete
  36. Uuuu me love it! Ador lentilele colorate de cand ma stiu, si mi ar placea sa incerc gemstone green, cred k ar fi intr-adevar un soc pt cei care ma cunosc!

    ReplyDelete
  37. Sinziana - Georgiana12 October 2014 at 01:37

    Dintre toate culorile, eu as alege Gemstone Green, mi se pare cea mai adecvata trasaturilor mele. Multumesc! :*

    ReplyDelete
  38. Florentina Cristina12 October 2014 at 01:42

    Buna!
    As fii cea mai incantata sa pot incerca nuanta Gemstone Green, m-am saturat de banalii ochi caprui :))

    ReplyDelete
  39. Buna Manuela,

    In primul rand, mi-as dori lentilele pentru ca exista varianta cu dioptrii si mi-ar prinde tare bine o perioada fara ochelari. In ceea ce priveste nuanta, as alege nuanta Brilliant Blue, deoarece cred ca femeile cu ochii albastri sunt cele mai frumoase. :-)

    ReplyDelete
  40. Hey super concurs :* sterling grey mi se pare cea mai frumoasa culoare !

    ReplyDelete
  41. Buna. Imi place nuanta aleasa de tine, Sterling Grey, deoarece ador cum iti pune ochii in evidenta :*
    http://www.videt.ro/lentile-de-contact/cibavision-alcon-air-optix-colors/p229#/culoare-sterling_gray

    ReplyDelete
  42. Buna! Eu as incerca Nuanta Green, am ochii intre verzi si caprui si este frustrant, mi-ar placea o nuanta curata de verde.

    ReplyDelete
  43. Eu mi'as dori culoarea sterling grey :)

    ReplyDelete
  44. Aleg Gemstone Green,intotdeauna mi-am dorit ochii verzi ca ai mamei :)

    ReplyDelete
  45. Hey! Mi-as dori si eu sa castig in viata asta un concurs si sa am si lentile "blue brilliant" pentru ca,de o viata am ochii verzi si o schimbare ar fi bine venita..

    ReplyDelete
  46. Eu port ochelari, asa ca m-as bucura ca macar in unele zile sa am o alternativa. As alege nuanta Green, e sufcient de discreta pentru gusturile mele. Iar ca cum ochii mei nu sunt nici verzi, dar nici caprui, mi-ar placea sa accentuez verdele :) Iti multumim pentru concurs! :)

    ReplyDelete
  47. Aleg "blue" in primul rand datorita dorintei de schimbare pe care o simt, iar in al doilea rand pentru ca intotdeauna am avut "o slabiciune" pentru ochii albastrii!

    ReplyDelete
  48. Imi place nuanta "sterling grey". Imi doresc de super multa vreme sa vad cum imi sta cu alta culoare decat caprui !

    ReplyDelete
  49. Florentina Manaila20 October 2014 at 13:53

    Buna, eu as vrea sa incerc varianta Green cu dioptrii, e frustrant sa stai cu ochelarii pe nas all day la cursuri... Si mi ar placea la nebunie sa imi schimb nuanta ochilor :D

    ReplyDelete
  50. As alege Brown, pentru ca traind 20 de ani cu nuanta a ochilor care se schimba din verde in albastru si apoi in gri , ar fi tentant un Brown,de altfel o slabiciune pentru mine, Pupici!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)